Nowy biznes w branży gastro – jak zdobyć klientów?

Założenie nowej marki za każdym razem kojarzy się z wieloma pytaniami. Jednym wydaje się metoda dotarcia do klienta. To sondowanie jest niesłychanie ważne w branży gastronomicznej, bo z jednej strony rynek staje się w rozmaitych miejscach nabity, z drugiej natomiast klienci wielokrotnie typują to, co już znają. Jak zatem przyciągnąć chętnych do nowego lokalu?

W dzisiejszym świecie niepodobna wywalczyć zwycięstwo, jeśli akcji reklamowej nie zacznie się wiele wcześniej przed otwarciem baru. Warto rzetelnie rozważyć politykę, na jaką ma się składać m.in. logo wpadające w oko, rozpoznawalna nazwa plus pociągający sposób zanęcenia. Niech wzrokowy zakres naszego lokalu wpija się w głowy i serducha ewentualnych konsumentów, nie tylko w najbliższej strefie! Bez wątpienia da się to zjednoczyć z rabatami, na przykład dla pierwszych 40 klientów, którzy przybędą zjeść z otrzymaną zniżką.

W czasach internetu de facto nie da się zareklamować marki bez przenikania do sieci. Zaprojektujmy przyjazną klientom witrynę z podglądem menu, załóżmy profile na portalach społecznościowych, może nawet profil na YouTube, pod warunkiem, że nie lękamy się kiedy niekiedy znaleźć się przed obiektywem i zdać relację np. o nakrywaniu do stołu. W takowych mediach warto również spróbować urządzić turniej, gdzie nagrodą stanie się duży rabat przy pierwszej wizycie. Przyzwoicie będzie także pomyśleć o specjalnym pozycjonowaniu strony internetowej, może też o opłacanych reklamach w wyszukiwarkach internetowych bądź na Fb. Im więcej pozycji, w których nabywca nas zobaczy, tym korzystniej.

Przed otwarciem nowego lokalu warto zadbać o bazę klientów

Jeżeli mamy takową okazję, jesteśmy w stanie zasugerować kupon do naszej jadłodajni w lokalnych licytacjach ewentualnie grach charytatywnych. Sprawi to, iż zajrzą do nas następni klienci, którzy mogą nas chętniej polecać bliskim ze względu na tryb trafienia do baru. Nic nie przeszkadza, aby spisać także korzystną propozycję biznesową i wycelować ją do pobliskich biur. Firmowy obiad w nowiutkim punkcie ma szansę stać się atrakcyjną alternatywą dla menedżerów. W rzeczywistości umiemy znaleźć sobie mnóstwo grup, jakim możemy oferować kooperację. Całość jest zależne od pytania, jaką mamy koncepcję własnej restauracji plus jaka atmosfera wobec tego będzie tam rządziła.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *